In deze korte handleiding leggen wij uit hoe je je bestelling in onze winkel kunt afronden. We hebben het bestelproces zo eenvoudig mogelijk gemaakt.

STAP 1 - Product configureren

  • Allereerst zoek je een geschikt product uit voor je huisdier. Van canvas tot deurmatten, wij hebben een grote collectie van verschillende artikelen.
  • Configureer het product naar je eigen smaak en bekijk een LIVE preview. Het product wordt 1 op 1 naar je verstuurd zoals op het voorbeeld.
  • Plaats de bestelling in de winkelwagen en controleer de preview van je bestelling op de winkelwagen pagina.

STAP 2 - De bestelling afronden

  • Klik op "Nu veilig afrekenen" zodra je je voorbeeld hebt gecontroleerd. Houd er rekening mee dat er achteraf geen aanpassingen in de bestelling meer kunnen worden doorgevoerd.
  • Vul nu je naam en verzendadres in en klik op "Doorgaan naar verzenden".
  • Indien je over een kortingscode beschikt, kan je die invoeren in het veld "Cadeaubon of kortingscode".
  • Selecteer de juiste verzendmethode en klik op "Ga verder naar betaling". Gratis verzending geldt voor bestellingen van meer dan €39.
  • Selecteer een van de beschikbare betaalmethoden en rond je bestelling af door op "Nu betalen" te klikken.

      STAP 3 - Produceren en verzenden

      • Wij produceren je product binnen een paar uur na ontvangst van je bestelling. Alle producten worden gemaakt en verzonden vanuit onze eigen productie in Duitsland.
      • Na een laatste kwaliteitscontrole wordt je bestelling overhandigd aan DHL.
      • Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je hierover automatisch een bericht.

      Problemen met het afronden van de bestelling?

      Mogelijke problemen:

      • De geüploade foto wordt niet geaccepteerd of getoond. Het bestand is te groot of het bestandsformaat wordt niet geaccepteerd. Verklein de bestandsgrootte en sla het bestand op als JPG of PNG.
      • De pagina wordt niet correct weergegeven op de smartphone of werkt niet helemaal zoals het hoort. Sommige smartphones worden niet ondersteund. Gebruik in dat geval de computer om de bestelling af te ronden.

      Heb je nog vragen, neem dan contact met ons op via support@petprinted.nl.